
Uczniowie klasy 2a1 mogli połączyć swoje zainteresowania przedmiotem biologia z nabyciem nowych kompetencji językowych podczas nietypowej lekcji. Zajęcia przeprowadzone zostały przez nauczycielkę języka hiszpańskiego Panią Zofię Kulak metodą CLIL, która polega na jednoczesnym przekazywaniu treści z dziedziny przedmiotu i elementów języka obcego. Ta innowacyjna metoda nie tylko pogłębia wiedzę fachową ale również rozszerza kompetencje językowe. Metoda ta jest nauką przez działanie, dzięki której nauczane treści merytoryczne i językowe znajdują bezpośrednie zastosowanie w praktyce oraz przyczynia się do rozwoju takich umiejętności miękkich jak komunikatywność, myślenie przedsiębiorcze i rozwiązywanie problemów, zarządzanie czasem, itd. Uczy pracy zespołowej i rozwija kreatywność. Na treścią merytoryczną zajęć czuwała Pani Barbara Brzęk.
#la raíz primaria y la raíz secundaria, el corte transversal de la raíz#