Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Kontarst
Rozmiar czcionki
| |

Najnowsze galerie

Zobacz też

Starostwo Powiatowe w BrzeskuBiuletyn Informacji PublicznejKuratorium Oświaty w KrakowieUniwersytet Pedagogiczny w KrakowieUniwersytet Papieski w Krakowiedeklaracja-dost.jpgCentralna Komisja EgzaminacyjnaOkręgowa Komisja EgzaminacyjnaOśrodek Rozwoju Edukacji

Social Media

Facebook 

Szkoła Dialogu

Szkoła Dialogu 2021szk-dialogu2020.jpgszkoła dialogu 2019szkoła dialogu 2018szkoła dialogu 2017szkoła dialogu 2016

Znak Jakości



O korzeniu po hiszpańsku? Czemu nie?

2025-03-06 21:02
O korzeniu po hiszpańsku? Czemu nie?
Uczniowie klasy 2a1 mogli połączyć swoje zainteresowania przedmiotem biologia z nabyciem nowych kompetencji językowych podczas nietypowej lekcji. Zajęcia przeprowadzone zostały przez nauczycielkę języka hiszpańskiego Panią Zofię Kulak metodą CLIL, która polega na jednoczesnym przekazywaniu treści z dziedziny przedmiotu i elementów języka obcego. Ta innowacyjna metoda nie tylko pogłębia wiedzę fachową ale również rozszerza kompetencje językowe. Metoda ta jest nauką przez działanie, dzięki której nauczane treści merytoryczne i językowe znajdują bezpośrednie zastosowanie w praktyce oraz przyczynia się do rozwoju takich umiejętności miękkich jak komunikatywność, myślenie przedsiębiorcze i rozwiązywanie problemów, zarządzanie czasem, itd. Uczy pracy zespołowej i rozwija kreatywność. Na treścią merytoryczną zajęć czuwała Pani Barbara Brzęk.
#la raíz primaria y la raíz secundaria, el corte transversal de la raíz#

Zobacz galerię